Польський виробник одягу LPP імітував вихід з російського ринку
Ґданськ, Польща (Свідомі) — Американська дослідницька компанія «Hindenburg Research» опублікувала звіт про те, що польська компанія LPP підробила дані про вихід з російського ринку. Компанія володіє брендами одягу Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.
За даними Hindenburg, у 2022-2023 роках прибуток компанії зріс на 13%. Сама LPP заявила, що після початку повномасштабного вторгнення втратила 20% доходу, зокрема й через вихід з російського ринку.
19 травня 2022 року компанія заявила, що виходить з російського ринку, а 30 червня завершили продаж своїх російських активів компанії з ОАС під назвою «Far East Services». Hindenburg стверджують, що «Far East Services» була зареєстрована лише за день до того, як LPP оголосила про досягнення угоди про продаж своєї російської дочірньої компанії.
У рамках розслідування Hindenburg відправили «таємних покупців» до «колишніх» магазинів LPP, які тепер належать «Far East Services», у Москві та Санкт-Петербурзі. Майже весь одяг мав ідентичний дизайн і колір до колекцій осінь/зима в онлайн-каталогах брендів LPP у Польщі. Це означає, що продукція LPP все ще якимось чином пробирається в Росію принаймні через 18 місяців після заявленого відчуження. Російські внутрішні коди продуктів точно збігалися з кодами продуктів у польському каталозі LPP.
LPP використовує дві підставні компанії: сінгапурську «Asia Fashion Import Export» та турецьку «Fashion Group Tekstil» для постачання продукції до Росії. «Asia Fashion Import Export» була заснована в день, коли Росія вторглася в Україну. «Fashion Group Tekstil» була неактивною турецькою компанією, поки її не придбав співробітник LPP через сім місяців після вторгнення Росії в Україну, а потім передав повний контроль «Far East Services».
Також LPP постачала своїй казахстанській дочірній компанії товарів на суму близько 755 мільйонів доларів у 2023 році, попри те, що на Казахстан припадає лише 1% фізичних магазинів LPP.
LPP представляє свої бренди одягу на ринках Європи, Азії та Африки.