Фонд «Повернись живим» запустив всеукраїнську кампанію соціальної реклами «Згуртовані»

Фонд «Повернись живим» запустив всеукраїнську кампанію соціальної реклами «Згуртовані»

У 17 містах України з’явилися борди із військовими та ветеранами з цілю показати, що Україна та її люди сильні й згуртовані попри плани Росії.

Цей проєкт спільно організовує Генштаб ЗСУ та медіа «The Ukrainians», а борди безкоштовно надала компанія «BigMedia».

Героями кампанії стали троє військових: боєць 95-тої окремої десантно-штурмової бригади Євген Авдєєв, командир інженерно-саперної роти 93-тої окремої механізованої бригади Ігор Мавдрик та командир роти вогневої підтримки 30-тої ОМБР Олександр Петриков.

«Служба — мій внесок у перемогу, і я стоятиму до кінця», — каже десантник Євген Авдєєв.

До проєкту долучились також ветерани, співробітники фонду «Повернись живим»: старший інструктор зі стрільби Андрій Моруга, старший інструктор із інженерної підготовки Євгеній Антипенко та керівниця Інструкторського відділу Вікторія Дворецька.

А ще люди, які донатять на армію через «Повернись живим». Героями стали 73-річний науковець Матей Чорноморець, він підтримує ЗСУ з 2014 року, підприємиця зі Львова Марта Турецька, її команда продовжує допомагати армії, попри руйнування її виробництва у Рубіжному, а також проєктний менеджер Андрій Палійчук, він системно донатить для ЗСУ разом зі своєю родиною.

Світлини героїв авторства Данила Павлова, Валентина Кузана і Романа Пашковського.

У лютому «Повернись живим» спільно із ЗСУ, художником Нікітою Тітовим та агенцією BigMedia запустили всеукраїнську кампанію соціальної реклами «4.5.0», щоб нагадати українцям про міць їхнього війська. Цей написа розмістили на бордах 18 міст, він на сленгу військових означає «все спокійно». Під час бойових дій на Київщині вони залишалися у Бучі, Гостомелі та Ірпені, а також у Херсоні.

Фото: «Повернись живим»