Як зрощували довіру післяреволюційні медіа

Як зрощували довіру післяреволюційні медіа

Революція Гідності стала одним із найважливіших моментів формування нових медіа та реформування медійного ринку загалом. 

На передодні революції, під час та після неї в Україні з'явилися низка медіа, які почали формувати новий вектор журналістики. Слідство.Інфо, Телебачення Торонто, hromadske, The Ukrainians реформа Суспільного Мовлення, Ukraїner — усі вони працювали на те, аби те, що було за правління Януковича, не повторилося. 

Попри таку місію перед кожним з них постало питання: «А як зростити довірю читачів?»

Про це під час форуму, який організовує онлайн-медіа «Свідомі», поговорять:

  • Анна Бабінець — співзасновниця і СЕО «Слідство.Інфо»;
  • Христина Гаврилюк — шеф-редакторка Суспільне Новини;
  • Богдан Логвиненко — засновник проєкту Ukraїner;
  • Марія Смик — редакторка лонґрідів медіа рішень «Рубрика»;
  • Ярослава Кравченко — ведуча «Ебаут» та «Телебачення Торонто», директорка «Дикого театру».

Модераторкою дискусії буде засновниця та СЕО онлайн-медіа «Свідомі» Анастасія Бакуліна. 

Вхід на подію лише за попередньою реєстрацією. Кількість місць обмежена.