ПВК «Вагнер» використовує Twitter та Facebook для вербування новобранців

ПВК «Вагнер» використовує Twitter та Facebook для вербування новобранців


Журналісти видання Politico ознайомилися з дослідженням британської групи Logically про те, як ПВК «Вагнер» використовує Twitter та Facebook для вербування новобранців. 

Результати цього дослідження вони опублікували на своєму сайті.

Подібні оголошення про вакансії до ПВК «Вагнер» набрали майже 120 тисяч переглядів у соціальних мережах за останні місяці.

До такого висновку дослідники прийшли після того, як проаналізували 60 постів. Подібні пости публікували низкою мов. Зокрема, французькою, в'єтнамською та іспанською. 

У них пропонують заробітну плату 2800 євро з пільгами та медичним обслуговуванням. Серед вакансій є медики, оператори дронів та психологи.

Однак ці дописи опублікували прихильники ПВК, а не сама компанія. 
Точно невідомо, чи були ці пости опубліковані прихильниками ПВК або самою компанією, проте дослідження показує, що в них використовується та ж мова, що і в раніше перевірених акаунтах «вагнерівців» у Telegram і «ВКонтакте».

Окремий аналіз підтвердив, що принаймні два телефонні номери, які були в цих постах, безпосередньо повʼязані або з «ПВК Вагнера», або з російською розвідкою.

Журналісти Politico звернулися до компаній Meta і Twitter щодо цього. 

У Twitter журналістам відповіли автоматичними емоджі, а у Meta заявили, що визнали ПВК «Вагнер» небезпечною організацією, тому «вона не може бути представлена на платформах компанії».