Один голос має значення для всієї країни: Український інститут запустив у Європі кампанію подяки

Один голос має значення для всієї країни: Український інститут запустив у Європі кампанію подяки

До річниці Дня Незалежності Український інститут організував комунікаційну кампанію вдячності європейській спільноті за підтримку України. На екранах аеропортів показали відео з подяками українців у соціальних мережах, а в європейських містах пройшли масові акції.

Ще однією частиною кампанії стали мініатюрні газети й маленькі «газетні кіоски», які творці кампанії розповсюджували у кафе та місцевих бізнесах країн Європи. 

Свідомі розповідають, як минула кампанія у європейських країнах і чому голос однієї людини має значення для всієї України.

Подяки на екранах європейських аеропортів

Кампанія тривала з 19 до 25 серпня. У цей тиждень у 21 аеропорті Європи на цифрових екранах демонстрували відео, де твітам європейців із підтримкою дякували десятки українців. Зокрема, у Лондоні, Мюнхені, Дюссельдорфі, Римі, Мілані, Празі, Ризі, Таллінні та інших містах.

«Хоча російська війна проти України повільно зникає зі світових медіа, Європа демонструє непохитну підтримку. Українці помічають навіть те, що може здатися найменшим виявом уваги: добрі слова, пости солідарності у соціальних мережах чи український прапор у вікні. Український інститут зробив ці значущі дії помітними», –– зазначила Ксенія Калина, керівниця відділу комунікацій Українського інституту. 

За масштабом кампанія перевищила плани. Український інститут починав вести перемовини щодо розміщення відео із вісьмома аеропортами, а в результаті кампанія пройшла у 21 аеропорті.

Деякі летовища долучилися вже в тиждень проведення кампанії, побачивши матеріали про неї в медіа чи соцмережах. Більша частина аеропортів розмістила відео кампанії безплатно. У листах вони відповідали: це найменше, що можна зробити для підтримки України.

Відео з аеропортів поширились у соціальних мережах, зокрема у соцмережі «X». Європейці писали, що розчулені подяками та концепцією кампанії. Загальна кількість пасажирів, які перебували в аеропортах в дні трансляції відео, — 9 125 628 людей.

Подяки на шпальтах газет

Ще одним елементом кампанії стали мініатюрні газети –– видання кишенькового формату, які прирівнювали дописи європейців до газетних шпальт. Маленькі друковані видання розповсюджували у кафе та місцевих бізнесах. 

Для кампанії надрукували 4500 екземплярів газет і виготовили 40 «кіосків». Їх розіслали до бізнесів, блогерів і на мітинги у Варшаву, Вроцлав, Берлін, Франкфурт, Мюнхен, Дюссельдорф, Гамбург, Мюнхен, Нюрнберг, Братиславу, Прагу, Брно, Вільнюс, Копенгаген, Барселону, Аліканте, Мадрид, Мілан, Тарту. Коли фото та відео з «кіосками» зʼявились у соціальних мережах, творцям кампанії почали писати з проханням надіслати їх у різні куточки світу. 

Подяки на банерах мітингувальників

Кампанія продовжилась 24 серпня на масових акціях у європейських містах. Там розгорнули десятиметрові стрічки-банери з твітами підтримки від європейців і словами подяки від України.

Акції до 24 серпня пройшли у 23 європейських містах. За підрахунками партнерів, які долучалися до організації, на мітинги вийшли понад п’ять тисяч людей. Плакати з подякою за підтримку України на День Незалежності підняли й на станції Академіка Вернадського в Антарктиді. Кампанію доповнила виставка, що стартувала 24 серпня у мадридському аеропорті Мадрид-Барахас ім. Адольфо Суареса. У серії плакатів розповідають історію іспанця, який написав допис на підтримку України та почав ланцюгову реакцію допомоги.

Цю історію Український інститут створив спеціально для виставки в аеропорту Мадрида. Творці кампанії прагнули показати, наскільки для підтримки України важливі голоси окремих людей, які можуть спонукати уряди своїх країн збільшити допомогу Україні.

Кампанія мала теплий відгук в соціальних мережах серед європейців, які активно підтримують Україну. Творці сподіваються, що вона матиме продовження в майбутньому.