NGL.media з'ясувало, що міністерство культури витратило на нове англомовне медіа «The Gaze» 60 млн грн

NGL.media з'ясувало, що міністерство культури витратило на нове англомовне медіа «The Gaze» 60 млн грн

Журналісти NGL.media з'ясували, що міністерство культури вже витратило 60 млн грн на нове англомовне медіа «The Gaze», а також знайшли виконавців замовлень на розробку програм.

Про це повідомляє NGL.media.

МКІП запустили «The Gaze» чотири місяці тому як англомовне онлайн-медіа про Україну. Замовником виступає державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України».

Інформацію та відеопрограми публікують на особистому сайті і на YouTube-каналі, який налічує 6,55 тис. підписників і менш як 2,8 млн переглядів. В середньому одне відео набирає близько 2500 переглядів.

«The Gaze» розміщує на сайті й на YouTube сім програм. Чотири з них: лялькове шоу «Hidden Angle», суспільно-політичну програму «Talk For More», кулінарне шоу «Chefs Next Door» і гумористичне шоу «European Edge» — виготовляє ТОВ «Маркер Медіа». Вони уклали 12 угод на виробництво контенту до кінця року на загальну суму понад 26 млн грн.

Найдорожче шоу — кулінарне. Коштує 261 тис. грн за випуск, кожен з яких збирає на YouTube в середньому 900 переглядів.

Офіційним власником ТОВ «Маркер Медіа» є 33-річний Денис Сезін. Журналісти встановили, що до 2016 року ця компанія належала відомому російському шоумену Олександру Цекало.

Також для The Gaze замовлення виконують «1+1 Продакшн», ТОВ «Імажинаріум» і ГО «Аналітичний центр "Об’єднана Україна"».

У червні «Мультимедійна платформа іномовлення України» заявила, що ключовою аудиторією The Gaze є США, Велика Британія, країни ЄС та Канада.