Нафтові компанії використовують соцмережі для заперечення змін клімату

Нафтові компанії використовують соцмережі для заперечення змін клімату

Великі нафтові компанії використовують рекламу у соціальних мережах для заперечення змін клімату

Про це пише рух «Опора».

За даними аналітиків, великі організації, пов’язані з видобутком нафти, наприклад, Американський нафтовий інститут, витратили близько 4 мільйонів доларів США на рекламу в інстаграмі та фейсбуці перед і протягом COP27 — конференції ООН, присвяченій зміні клімату. 

Також у таких рекламних кампаніях брали участь консервативні та праві групи, до прикладу, PragerU. 

У своїй рекламі консервативні групи заперечують зміну клімату. А великі корпорації  стверджують, що кліматичні зміни відбуваються, однак ставили під сумнів користь використання «зеленої енергетики» та відмови від корисних копалин. 

«Дані дослідження CAAD вказують, що меседжі, які мають на меті змусити людей перестати хвилюватися про зміну клімату, і теорії змови про клімат затьмарюють популярність і охоплення будь-яких інших наративів. Найбільше вподобань здобули дописи про те, що люди, які борються зі зміною клімату, — це панікери. На другому місці — наратив про зміну клімату як вигадку», — пише «Опора».

Активісти зазначають, що проблема полягає не тільки в соціальних мережах, а й у відсутності регуляторних актів щодо них. Європейський Союз уже на шляху до розв'язання цього питання — 22 листопада 2023 року набере чинності Закон про цифрові послуги (Digital Services Act), основна мета якого — встановити стандарти відповідальності технологічних компаній та підвищити вимоги до їх прозорості й підзвітності.

Фото: Barry Lewis/InPictures