Медіа vs соцмережі та лідери думок: виклики й перспективи

Медіа vs соцмережі та лідери думок: виклики й перспективи

Останні дослідження показують, що українці найбільше читають новини у соцмережах. До того ж бум підписників мають не професійні медіа, а анонімні канали або блогери.

Як це впливає на журналістику та медіаграмотність населення? Які виклики створюють анонімні канали та лідери думок? Як медіа адаптуються та залучають аудиторію в соцмережах?

Про це під час форуму, який організовує онлайн-медіа «Свідомі», поговорять:

  • Наталія Лігачова — шеф-редакторка порталу «Детектор Медіа», голова ГО «Детектор Медіа»;
  • Антон Процюк — редактор The Fix Media, співзасновник та автор проєкту «Old York Times»;
  • Галина Петренко — директорка ГО «Детектор медіа»;
  • Ангеліна Ломакіна — продюсерка соцмереж, TikTok-редакторка української служби «Радіо Свобода»;
  • Андріана Веляник — журналістка онлайн-медіа «Свідомі».

Модерує дискусію засновниця ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем» та авторка книжок «Як не стати овочем», «Нація овочів?» та «Боротьба за правду» Оксана Мороз.

Форум «Спитай медіа: цензура, довіра та все про роботу редакції» відбудеться 24-25 листопада у Києві.