Креативна спільнота закликає МОН редизайнити не лого, а освіту

21 грудня Міністерство освіти та науки оновило свою айдентику на сайті та в соцмережах. Представники креативних індустрій відстежили та відреагували на оновлення ще до офіційної заяви на сайті міністерства 22 грудня.
Автори минулої айдентики — куратори інституту Projector і ГО Change Communication — критикують нову айдентику через декілька причин. Зокрема, заміна айдентики є невчасною, адже відбулася на десятому місяці повномасштабної війни та стала пріоритетним завданням замість актуальніших питань освіти в часи блекаутів.

Співавтор попередньої айдентики, CEO Projector та видавець Telegraf.Design, Олександр Трегуб пояснює: «Замість того, щоб оновлювати застарілі змісти в освіті і науці, міністерство, на жаль, грає в дизайн і програє. Розчаровує те, що замість реальних реформ, направлених у майбутнє, ми рухаємось у зворотному напрямку. На тлі викликів, що стоять перед Україною, ця робота працює проти здорового глузду».
Також Трегуб зазначив, що оновлення загалом не є виправданим, адже старий стиль 2017 року дизайн-спільнота сприйняла позитивно, а він і досі залишається актуальним.
Також відзначають і непрозорість ребрендингу: автори нинішньої айдентики невідомі, а конкурсу на розробку візуального стилю оголошено не було. Окрім того, новий дизайн є застарілим, з непривабливою естетикою та використанням шароварщини.