НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни британську корпорацію «Unilever»
Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни британську корпорацію «Unileve», яка попри обіцянки вийти з російського ринку, так і залишалась там.
Про це повідомляє пресслужба НАЗК.
До цієї компанії входять такі бренди як Domestos, Axe, Rexona, Dove, Calve, Rama, Brooke Bond, Lipton, Crème Bonjour, CIF, Knorr, Sunsilk, Timotei, CLEAR, Чиста Лінія.
Після повномасштабного вторгнення Росії в Україну компанія пообіцяла призупинити весь імпорт та експорт своєї продукції в Росію та з неї, а також припинити всі медійні та рекламні витрати.
Однак протягом року війни прибуток Unilever Russia подвоївся з 4,8 млрд рублів (€56 млн) у 2021 році до понад 9,2 млрд рублів (€108 млн) минулого року.
У РФ в Unilever працюють понад 3 000 співробітників. У 2022 році на частку російського бізнесу припало 1,4% обороту Unilever і 2% її чистого прибутку, який в 2022 році зріс на 24,9% в порівнянні з 2021 і склав €8,03 млрд. Виторг компанії зріс до €60,1 млрд (+14,5%). Продажі Unilever виросли у всіх категоріях, найбільше — продажі косметики (+20,8%).
Крім того, завдяки отриманому значному прибутку (+91%) ТОВ «Юнілевер Русь» вдалося збільшити капітал до 34,5 млрд рублів у 2022 році з 25,3 млрд рублів у 2021 році, тобто на +37%.
Податків до бюджету РФ за 2022 рік ТОВ «Юнілевер Русь» заплатило близько $50 млн.
«Unilever заявляла, що позиція компанії не змінилася щодо ведення бізнесу в РФ, однак підприємства в Омську, Єкатеринбурзі, Санкт-Петербурзі та Тулі продовжують свою роботу, а офіси — операційну діяльність, забезпечуючи присутність брендів у точках продажу», — зауважили в НАЗК.