Виробник товарів щоденного вжитку «Unilever» дозволяє мобілізовувати своїх російських співробітників
Дар'я Ремез

Британський концерн, який продовжує роботу у РФ, не стане суперечити російському законодавству щодо мобілізації.
Про це йдеться в листі Unilever до коаліції громадських організацій «B4Ukraine».
Нагадаємо, Unilever є одним зі світових лідерів на ринку товарів побутової хімії та продуктів харчування. Серед її основних брендів — чай «Lipton», мило «Dove», морозиво «Algida» та «Magnum». 3 липня НАЗК внесло Unilever до переліку міжнародних спонсорів війни в Україні.
Основу продажів Unilever у Росії становлять засоби гігієни та морозиво. У 2022 році компанія сплатила РФ податків на суму 42 мільйони доларів.
«Нам так і не вдалося знайти такий спосіб продати бізнес у РФ, який не створив би додаткову вигоду для російської держави і захистив би наших людей», — заявила компанія у листі.
Оскільки Unilever виконує усі російські закони, тому її працівники можуть бути мобілізовані в російську армію. Водночас концерн засуджує війну в Україні.